glitter

Friday, July 13, 2012

MIA

Perghhh!! Berhabuk dh blog ni..mne xnya MIA 7bulan..hahahaha..Sorrylah blog aku kna bertapa kejap.
Macam2 jadi kat FIREFLY skrg tu yg nk update blog pun x sempat. Maklumlah KLIA B737 kn dah tutup. Aku and Eka di transferkan ke SUBANG secara x relanya. Under Bos baru n department baru.
Aku kene fokus kerje kat tempat baru ni, cari rumah baru n kawan2 baru.

mcm nilah ghomannye mke aku time bertapa tu :P      




So far 2 bulan di subang, ok lah...walaupun x meriah macam klia tp kawan2 kt sini pun COOL.
Crew2 n Capt2 x tau camno..cuz skrg duduk kat main office, dh x duduk kt flight ops lg.
Kerja baru pun ok, mencabar n banyak berjalan/merantau (sayasukajalan!!) tp skrg blum start jalan lg lah cuz blum amek internal audit course lagi :P.

Done with this update, hopefully pas ni aku akan rajin update lg :D


No comments:

Post a Comment